Nauka przez gry

Dziś sposób, w jaki się uczymy, różni się znacząco od przeszłości. Wiele zmieniło się w stosunkowo krótkim czasie i nadal będzie to robić. Różne przyczyny tego to uzasadniają, ale rozwinięta technologia edukacyjna lub edutech miała wpływ na zmieniający się proces. Jedną z fascynujących części gry są gry edukacyjne, które otrzymały wiele uwagi i zainteresowania. W tym roku Slush powita kilka startów, które angażują się w opracowywanie kreatywnych rozwiązań do nauki. Poznaj trzy z nich: Kahoot !, KidED i Radiant Games.

Kahoot!

Kahoot! to bezpłatna platforma do nauki opartej na grach, w której użytkownicy w dowolnym wieku mogą tworzyć, odtwarzać i dzielić się grami edukacyjnymi dowolnego przedmiotu. Ta norweska firma ma codziennie miliony użytkowników na całym świecie. Są w misji, aby uczynić coś, z czym wszyscy chcą się połączyć. Marka Kahoot! Oparta jest na zachowaniach, które wyjaśniają, że są ich przewagą konkurencyjną podczas tej podróży. Kahoot! chce rozwijać potężniejsze doświadczenie pedagogiczne poprzez angażowanie serca, dłoni i umysłu – nie tylko jednego lub drugiego.

“Wszystko, co robimy, zapewnia głębsze poznanie i indywidualny potencjał. Jesteśmy pierwszą firmą behawioralną, drugą spółką technologiczną “, wyjaśnia Åsmund Furuseth, wiceprezes i współzałożyciel firmy Kahoot!

Dzisiaj, Kahoot! odnosi się do głównej roli edukacji jako jednego z wielkich globalnych wyzwań naszych czasów, a także trwałości i zdrowia. Firma jest głęboko przekonana, że ​​edukacja ma zasadnicze znaczenie dla przekształcenia życia.

“Ma zdolność wyciągania ludzi z ubóstwa, aby wyeliminować nierównowagi płci; ma prawo do fundamentalnej poprawy jakości życia rodzin ludzkich, a ostatecznie korzyści dla społeczeństwa jako całości “, twierdzi Furuseth.

Kahoot! chce pomóc uczynić coś, z czym wszyscy mogą się angażować – na zewnątrz czy wewnątrz sal wykładowych – i sprawić, aby ktoś miał ochotę. Aby to osiągnąć, firma jest gotowa zakwestionować stare tabu. Na przykład Furuseth kwestionuje obecne poziomy dźwięku w klasach i czy należy brzmieć jak biblioteka czy zwiększyć społeczne doświadczenie w nauce. “Nigdy się nie dostosowaliśmy do tradycyjnej klasy; postanowiliśmy zasadniczo ją zepsuć “, stwierdza.

KidED

KidED, estoński programista aplikacji uważa, że ​​dzieci, którym marnowały czas na smartfonach i tabletach, mogłyby być skuteczniej wykorzystywane. Są to aplikacje, w których dzieci uczą się podczas gry, oglądania filmów lub korzystania z innych aplikacji na urządzeniu przenośnym. Aplikacja jest uruchamiana na tle innych działań i wstrzymuje bieżącą aktywność z edukacją pytań.

Zawartość KidED została opracowana przez naukowców i psychologów edukacyjnych z Uniwersytetu w Tartu w celu stworzenia właściwej zrozumiałości i atrakcyjności dla dzieci. Firma ma także innych ciekawych partnerów:

“Oprócz nowych inwestorów i doradców, grupa edutech Smile and Learn ma na celu ciągłe opracowywanie nowych materiałów, ponieważ KidED zaczyna swoją fazę testowania beta” – wyjaśnia Martti Luik, założyciel i dyrektor generalny KidED.

Ponadto będą współpracować z CREC w celu zbudowania proponowanej koncepcji na platformie KidED.

Tymczasem KidED ma na celu rozszerzenie zakresu stosowania w klasie, ponieważ technologia i tablety stają się coraz powszechniejsze w szkołach. Ponadto KidED rozpoznaje, jak jego technologia może być stosowana również do innych grup wiekowych.

“Przyszłe kroki w ramach KidED mogą obejmować rozwijanie się w celu stworzenia zawartości dla nastolatków, które otrzymały standardowe testy lub starzy poszukujący treningów mózgowych” – mówi Luik.

Firma jest podekscytowana, aby być w awadzie edutech i obserwować tworzenie się w czasie rzeczywistym pola. KidED uważa edutech za fascynujące, ponieważ może zrewolucjonizować światową edukację i jest centralnym punktem pomysłów i wynalazków. “Nikt nie wie jeszcze, jakie rozwiązanie najlepiej sprawdza się we wczesnym dzieciństwie. To właśnie te możliwości sprawiają, że praca w sektorze edutech jest tak dreszcz “- stwierdza Luik.

Radiant Games

Radiant Games to firma zajmująca się tworzeniem gier z Islandii, która skupia się na wzbudzeniu zainteresowania dziećmi podstawami kodowania. Podkreślają, że kodowanie zajmie się literaturą XXI wieku i niezbędną umiejętnością potrzebną w większości nowoczesnych miejsc pracy. Dlatego firma chce zwiększyć zainteresowanie dziećmi i poprowadzić ich pierwsze kroki w świat kodowania tak bez wysiłku, jak to możliwe.

“To powinno być ich prawo do wprowadzenia do kodowania, podobnie jak wprowadzenie do matematyki, muzyki i sportu”, twierdzi Vignir Gudmundsson, prezes Radiant Games.

Wkrótce firma uruchomi pierwszą grę o nazwie Box Island. Gra pozwala dzieciom na stosowanie wielu podstawowych zasad kodowania: sekwencjonowania, rozpoznawania wzorców, myślenia algorytmicznego, pętli i warunkow. Po roku nieprzerwanej pracy w celu stworzenia najlepszych mobilnych możliwości kodowania, Radiant Games jest podekscytowany dzieleniem się grą z dziećmi, rodzicami, nauczycielami i szkołami na całym świecie.

“Nie możemy się doczekać, aby otrzymywać informacje zwrotne i wykorzystać je”, mówi Gudmundsson.

Do tej pory Radiant Games miało szczęście otrzymywać dotacje z Islandii, aby utrzymać obecny zespół podstawowy. “Wraz z uruchomieniem Box Island, skupimy się na podniesieniu rundy nasiennej w celu szybszego i szybszego wzrostu”, wyjaśnia Gudmundsson. Na przyszłość plan firmy ma nadal tworzyć zabawne doświadczenia związane z kodowaniem i opierać się na ich podstawowej wiedzy w tej dziedzinie.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *